Monteagudo D'Longo
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Dallas O/C SCHNEIDER
This is one of the worst yard that Schneider has, for the following reasons ::::: It takes a long time, to let you enter the yard and they are negligent because when you enter they do not mention you if the trailer has an outstanding service or maintenance and thus send you for Service Advisor .... Nooooo wait for you to leave the yard, to tell you Driver Services or the person answering the intercom, you have maintenance service pending, so you can not go out with that trailer in the yard, until You go to the mechanics and they authorize a "good condition"... Or you have to release it and take an empty one, wait almost an hour for the system to assign it and see it again if you have pending maintenance, because when you enter they do not say it ...
This provokes anger, courage discouragement, because sometimes you are against the clock and they make you this little embarrassment, for incompetent people who are doing their job ...? Manager, driver manager, driver service, manager of the yard, which is happening because they make life complicated for the driver ... Today for example we have been working for 18 hours in the yard, and of those wanting to leave more than 5 hours ago, come that: the trailer has service, when we bring it from Ohio to Texas without any problem, we let go because that's what the mechanic mentioned, he took another trailer, 1 hour waiting to be assigned, to also have another service pending, this is ridiculous, what happens to them as a yard, so incompetent! And without mentioning that if you have to do a job to the truck, prepare to be 2 to 4 days without work because they do not work fast ... and so they want me to recommend your company to other truck drivers, sorry of us not recommended as a company ...?
Schneider O/C DALLAS:
Esta es una de las peores yarda que tiene Schneider, por las siguientes razones::: Se tardan mucho tiempo, para dejarte entrar a la yarda y son negligentes porque cuando entras no te mencionan si el trailer tiene un servicio pendiente o mantenimiento y así enviartepara Service Advisor.... Nooooo esperan a que vayas a salir de la yarda, para decirte Driver Services o la persona que contesta el intercom, tienes un servicio de mantenimiento pendiente, así que no puedes salir con ese tráiler de la yarda, hastaque vayas a los mecánicos y ellos autoricen un "good condition".O tengas que soltarlo y coger uno vacío, esperar casi una hora que el sistema lo asigne y ver nuevamente sino tiene mantenimiento pendiente, ya que al entrar no lo dicen... Esto provoca enojo, desaliento, coraje, porque aveces estas contra del relojy te hacen esta poca verguenza, por incompetentes que están haciendo su labor... Manager, driver manager, driver service, encargado de la yarda, que está pasando porque le hacen la vida complicada al driver... Hoy por ejemplo llevamos 18 horasen la yarda, y de esas al querer salir hace más de 5 horas atrás, vienen que: el tráiler tiene servicio, cuando lo traemos desde Ohio a Texas sin problema alguno, lo soltamos porque así lo menciono él mecánico, se cogió otro tráiler,1 hora esperando que lo asignaran, para también tener otro servicio pendiente, esto es ridículo, que les pasa como yarda, tan incompetentes!!!Y sin mencionar que si tienes que hacerle un trabajo al camión, prepárate para estar 2 a 4 días sin trabajar porque ellos nada lo trabajan rápido... y así quieren que recomiende a su compañía a otros truck driver, sorry de nuestra parte no recomendadoscomo compañía...